Оплата і доставка

Безкоштовна доставка по Україні*

Нова Пошта

Відправка замовлень щодня!

Доставка

Надсилаємо замовлення поштовим оператором «Нова Пошта», адреси відділень зазначено тут.

*Замовлення вартістю 500+ грн. - безкоштовна доставка.

Форма оплати:

Оплата

  • Попередня оплата - переказ вартості замовлення на банківську карту - безкоштовно. 

    ПАТ КБ «ПриватБанк», МФО 325321 код за ДРФО 39554382, р/р 26004053729135, ФОП Ковальчук І.І.

  • Післяоплата - "Накладений платіж" у відділенні "Нової Пошти" - оплата згідно умов оператора (20 грн + 2% від вартості зворотнього переказу) - оплачується замовником.
  • Замовлення, оплату котрих зафіксовано до 16.00 - надсилаються замовнику у день оплати.
  • Замовлення, оплату котрих зафіксовано після 16.00, а також у вихідні дні - фіксуються нашою системою, і надсилаються на наступний робочий день.

Оплата:

Знижки і оплата

  • Перед здійсненням оплати, дізнайтесь у нашого менеджера про свою персональну знижку.

Зверніть увагу!

Гарантія

  • При вартості вашого замовлення 500 та більше гривень, та при обранні способу оплати "накладений платіж" - компанія гарантує лише безкоштовну доставку. Накладений платіж, у розмірі 20 грн + 2% від вартості зворотнього переказу, замовник сплачує самостійно.
  • Замовлення, доставлене у ваше відділення, зберігається лише протягом 5-ти діб (автоматичне повернення). Продовжити термін зберігання можна зателефонувавши на гарячу лінію оператора "Нова пошта". Тел. 0-800-500-609 
  • Номер ТТН, для відслідковування вашого замовлення, надсилається автоматично замовнику у смс повідомленні щодня о 17.30.


P.S. Переконливе прохання, перевіряти цілісність товару безпосередньо у відділенні "Нової Пошти"! У разі будь-яких ушкоджень - "Нова Пошта" компенсує вартість, згідно з накладною, яка додається до кожного замовлення. І звичайно ж, будь ласка, зв'яжіться з нашим м енеджер.

При отриманні замовлення переконайтеся, що доставлений товар відповідає Вашим очікуванням в присутності співробітника «Нової Пошти». Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд, Ви маєте право відмовитися від замовлення, заповнивши відповідний документ «Претензія» у відділенні «Нова Пошта». Відповідно до Закону про захист прав споживачів, парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.